Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

» Jak reklamovat
Reklamace

Reklamace doručovacích služeb

Postup při přebírání balíků od dopravce:

  • Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem. 
  • V případě poškození obalu (roztrhaný, pomačkaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. 
  • Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná nebo že byla již v takovém stavu převzata od prodejce (zásilky vždy pečlivě balíme). 


Pokud Vám balík nepřijde nebo Vám dopravce doručí poškozený či nedoručí balík vůbec, kontaktujte nás na e-mailu obchod@playflorbal.cz. Do předmětu e-mailu uveďte "reklamace doručovacích služeb", popište problém a uveďte potřebné informace (kontakt, číslo zásilky, číslo objednávky). Následně se pokusíme vše vyřešit za Vás.

Reklamace vadného zboží

Při reklamaci je nutné předložit doklad o zakoupení výrobku (účtenku, údaj o transakci) a případně číslo objednávky. Zakoupený výrobek můžete reklamovat následujícími způsoby:

1) Zaslat jej na adresu provozovny

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností je nutné jej poslat bez dobírky. Balíky s dobírkou nepřijímáme. K reklamovanému výrobku v balíku je nutné přiložit doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

2) Osobně na adrese provozovny

Reklamaci můžete uplatnit osobně na naší provozovně v Hodoníně po předchozí domluvě. Sebou si vezměte reklamovaný výrobek, číslo dokladu o koupi nebo objednávky (účtenku, údaj o uhrazení).

Vyřízení reklamace

Reklamaci se snažíme vyřešit v co nejkratším termínu, avšak nejdéle do 30 dnů od převzetí výrobku.

 

Doručovací adresa

PlayFlorbal.cz - Michal Koláček

Sc. Viatora 1879/26 (1. patro)

695 01  Hodonín


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NWZiNTBj